При отримані свого замовлення, уважно перегляньте його. У разі виявлення браку, пошкодженої продукції або відсутності товару, будь ласка, зв'яжіться з нами.
Ви можете повернути або обміняти будь-який товар, який вам не підійшов, хоча це і не передбачено Законом України.
Адже згідно з діючими нормами законодавства, парфумерно-косметичні товари належної якості не підлягають поверненню або обміну.
* Згідно статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р №1023-ХІІ та Додатку №3 до Постанови КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України« Про захист прав споживачів» від 19.03.1994 р №172 , до товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), відносяться: парфумерно-косметичні вироби, предмети санітарної гігієни, гребінці, гребені та щітки масажні, товари в аерозольній упаковці, інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки і т. п .).
Заміна бракованого товару
При виявленні заводського дефекту товару (наприклад, не працює розпилювач, пошкоджений флакон), ми обов’язково обміняємо його на товар належної якості.
Для обміну бракованого товару звертайтеся, будь ласка, за телефоном +380665178494 (з 10:00 до 18:00 щодня).
Обмін та повернення
Ви можете обміняти або повернути товар належної якості протягом 14 днів з дня покупки, за умови :
- Товар належної якості (збережений товарний вигляд, не порушена цілісність пакувальних матеріалів, упаковки, наявність повної комплектації);
- Пройшло меньше 14 днів;
- Товар не був у використанні.
Для обміну або повернення товару звертайтеся, будь ласка, за телефоном +380665178494 (з 10:00 до 18:00 щодня).
Терміни та умови повернення коштів :
Після отримання товару назад на наш склад, ми його перевіряємо. У разі дотримання 3-х пунків, які описані вище, кошти перераховуються протягом 3 робочих днів.